Veel gestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer 06-25014790 of stuur een mail naar info@puurengroen.nl

Hoe plaats ik een bestelling?
De producten die je graag wilt bestellen plaats je eenvoudig in virtuele winkelmandje. Als je winkelmandje gevuld is dan klik je op bestellen en dan gaan wij voor je aan de slag!

Wanneer kan ik precies bestellen?
Als je jouw bestelling vóór donderdag plaatst, ontvang je jouw bestelling op vrijdag.

Hoe word mijn bestelling geleverd?
Jou bestelling bezorgen wij op vrijdag tot aan je voordeur. Of je haalt je bestelling zelf op bij één van onze ophaalpunten. Er zullen steeds meer nieuwe ophaalpunten bij komen.

De boodschappen ontvangt je in een bruikleen krat. Bij de bezorging van je volgende bestelling kan je deze weer inleveren.

Op donderdag krijg je een e-mail of WhatsApp berichtje hoe laat ik verwacht jou bestelling te komen afgeven. Mocht je om welke reden dan ook niet thuis zijn, laat ons dit dan even weten. In overleg met jou kunnen wij de boodschappen leveren bij buren of op een vooraf afgesproken plek rondom je huis.

Waarom bezorgen wij in een plastic krat?
Wij hebben gekeken naar de duurzaamste opties. Hierbij hebben wij ook gekeken naar kwaliteit, levensduur en op welke manier de producten het beste vervoert kunnen worden. Daarom hebben wij er voor gekozen om met plastic kratten te werken.

Wat zijn de bezorgkosten?
Voor maar € 3,95 bezorgen wij jouw heerlijke boodschappen tot aan de voordeur!

Waar bezorgen jullie?

In de volgende gemeentes bezorgen wij:

                                                                                                    – Valkenburg a/d geul
– Meerssen
– Maastricht
– Voerendaal
– Gulpen-Wittem
– Heerlen
– Kerkrade
– Landgraaf
– Brunssum
– Sittard-geleen
– Beek
– Stein
– Eijsden-Margaten
– Een deel van Beekdalen; Hulsberg-Nuth-Schimmert

 

Wij bezorgen je boodschappen persoonlijk bij je thuis in Zuid-Limburg.  Val je (net) buiten dit gebied en wil je toch bestellen? Neem dan contact met ons op. Soms kan het wel, maar hanteren we een ander minimum orderbedrag en/of andere bezorgkosten.

Het is ook mogelijk om je boodschappen zelf op te halen bij een ophaalpunt bij jou in de buurt. In de toekomst zullen er steeds meer ophaalpunten bij komen. Indien je zelf je boodschappen ophaalt bij een ophaalpunt dan zijn hier uiteraard geen kosten aan verbonden. Tijdens het bestelproces kun je zelf aangeven waar je voorkeur naar uit gaat.

Moet ik verplicht wekelijks bestellen? 
Er is geen enkele verplichting. Het enige wat belangrijk is, is dat je de krat niet wekenlang bij je houdt. Mocht je een aantal weken niet meer bestellen, Laat ons dat dan even weten.

Is er een minimale bestelwaarde?
De minimale bestelwaarde is € 30,-.

Hoe kan ik betalen?
Omdat het wel een voorkomt dat de leverancier toch een product niet kan leveren krijg je na ontvangst van je boodschappen een betaalverzoek (tikkie). Zo betaal je alleen voor wat je gekregen hebt.

Waarom verschilt het aanbod van verse producten soms?
Wekelijks wordt op donderdag en vrijdag het aanbod van verse producten gewijzigd. Dit heeft te maken met wat er vanuit de groothandel of andere leveranciers geleverd kan worden.

Kan ik ook op een andere manier bestellen dan online?
Het is niet mogelijk om een bestelling via Whatsapp, per mail of op een andere wijze te plaatsen dan via de webshop. Dit kost veel extra tijd en is vaak niet haalbaar voor mij. Daarom is ervoor gekozen om niet met andere bestelwijzen te werken. Uiteraard zijn er wel uitzonderingen, zoals wanneer iemand door een handicap niet kan bestellen. In dat geval kan er altijd contact worden opgenomen en kijken we er samen even naar.

Wat betekenen de verschillende pictogrammen bij de product afbeeldingen?

     Europees biologisch keurmerk

          Internationale kwaliteitskeurmerk voor biodynamische landbouw en voeding

                Dit product bevat geen plastic verpakking

 

                  ​Dit product bevat wel een plastic verpakking 

 

Wij streven erna om zo min mogelijk producten in onze webshop te plaatsen waar plastic om heen zit. Helaas is dit niet altijd mogelijk, maar wij blijven op zoek naar betere alternatieven. Heb je een idee of tip? Dan horen wij het graag!